Lessen

Bij Queens bieden we een uitgebreide variatie aan lessen welke u kunt volgen, of u nu op zoek bent naar een inspannende workout in de buitenlucht zoals Bootcamp of een workout ter versteviging van uw buik- en rugspieren, zoals onze Pilates lessen, bij Queens bent u aan het juiste adres. Hieronder vindt u een overzicht van de lessen die we op dit moment bieden.

Total body workout

Korte warming-up, veel spierverstevigende oefeningen, cooling down

Deze les is geschikt voor alle dames die de spieren van haar hele lichaam willen verstevigen. De 5 B’s staan voor het verstevigen van Buik, Billen, Benen, Borst en Bovenarmen. Door bij de verschillende oefeningen gebruik te maken van onder andere gewichtjes en elastieken banden kan iedereen haar eigen niveau bepalen.

Cardio workout

Half uur warming-up & conditie, half uur spierverstevigende oefeningen, cooling down

Voor iedereen die het leuk vindt om te bewegen op muziek. De eerste helft van de les bestaat uit het opbouwen van een choreografie door middel van diverse aerobicpasjes.  Het accent ligt op het verhogen van de vetverbranding. In de tweede helft van de les worden spierversterkende oefeningen voor het hele lichaam gedaan. Deze oefeningen variëren elke les, waarbij gebruik wordt gemaakt van bijvoorbeeld gewichtjes, elastieken en steps.

Power workout

Korte warming-up en spierverstevigende oefeningen met halterstang, cooling down

Een les waar beginners en gevorderden samen werken aan spierversteviging van het gehele lichaam. Met behulp van een halterstang en gewichtjes worden een uur lang alle spieren van het lichaam getraind. Het bodypowerprogramma is een aantal weken (8 a 10) hetzelfde waardoor spieren worden opgebouwd.

Combi step

Half uur warming-up & conditie met de step, half uur spierverstevigende oefeningen, cooling down

Een les met veel variatie! Deze combinatieles bevat een conditioneel gedeelte met aerobics en steps. De spierverstevigende oefeningen zijn zeer afwisselend, waarbij gebruik wordt gemaakt van bijvoorbeeld gewichtjes en elastieken. Het stepgedeelte wordt redelijk eenvoudig gehouden zodat deze les tevens een goede opstaples is naar gevorderde steplessen.

Step

Een uur conditie met de step, cooling down

De Steptraining met de STEP (Step Training Exercise Platform) is een les waarbij gevorderde combinaties van pasjes gebruikt worden en de intensiteit hoog is. Heupen, bovenbenen en billen worden getraind terwijl de conditie sterk wordt verbeterd.

Pilates

Verstevigen van het hele lichaam

Pilates is geschikt voor iedereen! Het is een body & mind bewegingsvorm, een training voor het hele lichaam waarbij kracht, lenigheid en stabiliteit aan bod komen. Door middel van eenvoudige (met name grond-) oefeningen en beheerste bewegingen worden armen, benen, billen maar vooral buik- en rugspieren getraind. Ademhalingsinstructies zijn een belangrijk onderdeel van deze les.

Kickboksen

In deze les leer je diverse stoot- en traptechnieken afgewisseld met conditionele oefeningen. Materiaal is aanwezig.

Bootcamp

Bootcamp is een training die bestaat uit diverse hardlooptechnieken in combinatie met spierverstevigende oefeningen waarbij je veelal je eigen lichaamsgewicht gebruikt. De focus is op conditie, kracht, souplesse en explosiviteit, dit allemaal lekker in de buitenlucht!

Synergy 360

Een circuittraining waarbij kracht en conditie oefeningen worden afgewisseld.  In een kleine groep (max 8 a 9 dames) worden onder begeleiding alle oefeningen 1 minuut uitgevoerd met een korte pauze ertussen. Gedurende 1 maand worden dezelfde oefeningen gedaan zodat de spieren worden opgebouwd. Deze les duurt maar een half uur maar deze training is een complete workout!

Openingstijden

Ma. t/m vr : 9.00 - 12.00
Ma. : 16.00 - 23.00
Di. : 17.00 - 22.00
Wo. : 16.00 - 22.00
Do. : 17.00 - 22.00
Vr. : 16.00 - 20.30
Za. : 9.00 - 13.30